fbpx

Hoe wijzig ik mijn Mailplanner wachtwoord?

Ben je het wachtwoord van jouw mailplanner account vergeten of weet je het wachtwoord nog wel, maar wil je het aanpassen naar een ander wachtwoord? Er zijn twee manieren om het aan te passen en beide manieren leggen we je natuurlijk graag uit. De eerste manier is voor als je wel kunt inloggen en je wachtwoord wilt aanpassen en de andere methode is hoe je een wachtwoord kunt herstellen als je het vergeten bent. 

Wachtwoord veranderen als je bent ingelogd

Wanneer je bent ingelogd op jouw Mailplanner account (xxxxx.activehosted.com), kun je linksonder in het menu de kop “Instellingen” vinden. Klik hierop. 

Mailplanner instellingen

Je komt nu bij de algemene instellingen terecht. Wanneer je nu helemaal naar beneden scrolt, kom je onderstaande box tegen.

Mailplanner wachtwoord wijzigen

Vul hier twee keer het nieuwe wachtwoord in dat je wilt gebruiken en klik daarna op “instellingen opslaan”. Je zal nu worden uitgelogd uit je account. Vanaf nu kun je inloggen met het nieuwe wachtwoord dat je zojuist hebt ingesteld.

Wachtwoord vergeten? Zo herstel je jouw wachtwoord

Het kan heel goed een keer voorkomen dat jij jouw wachtwoord een keer vergeet. We hebben er honderden om te onthouden. 

Om jouw wachtwoord te resetten kun je naar jouw Mailplanner account gaan. Hier kun je komen door via de inlogpagina en dan je accountnaam in te vullen of dit zelf direct in je browser in te voeren (xxxxx.activehosted.com).

Eenmaal op de inlogpagina gekomen van jouw Mailplanner account zie je het volgende. 

In het wachtwoord veld kun je aan de rechterzijde op “vergeten” klikken. Je komt dan uit op onderstaande pagina.

Mailplanner wachtwoord herstellen

Het is hier een kwestie van je e-mailadres invullen dat gekoppeld staan je account. Vergeet niet op “Verzend” te klikken om ervoor te zorgen dat je een link ontvangt om jouw wachtwoord te herstellen. 

Scroll naar top