fbpx

Hoe kan ik Mailplanner blijven gebruiken na mijn proefperiode (trial)?

Dat je dit artikel opent geeft aan¬†dat je de juiste instelling hebt en een succes van je e-mailmarketing wilt maken. Dit soort klanten helpen en hebben wij graag! ūüôā

Om na je proefperiode gebruik te blijven maken van Mailplanner, kun je overschakelen naar een betaald account. 

Klik hier op deze link om jouw proefaccount om te zetten naar een betaald account. Wanneer je jouw proefaccount aan ons doorgeeft op de afrekenpagina, zullen wij er handmatig voor zorgen dat jouw proefaccount wordt omgezet en dat al je gegevens behouden blijven. 

Type Abonnement uitkiezen op de afrekenpagina

Wij hebben bij Mailplanner meerdere soorten abonnementen en ook het aantal kun je altijd wijzigen. Op de afrekenpagina hebben wij als standaard abonnement ingesteld dat je het basispakket hebt, 500 contacten en per maand betaald. 

Wanneer je een ander pakket, aantal contacten of betalingsperiode wilt hebben, kun je dit wijzigen naar¬†jouw gewenste abonnement. Je kunt alles naar wens wijzigen door simpelweg op “Klik hier om je abonnement in te stellen” te klikken.

Mailplanner abonnement instellen

Je krijgt dan een scherm te zien waarin je het abonnement kunt wijzigen naar het abonnement dat je wilt hebben.

Abonnement uitkiezen in Mailplanner

Selecteer hier het pakket, het aantal contacten en of je per maand of per jaar wilt betalen. Tip: In de 14-daagse training leerde we je alles over het basispakket.

Proefaccount omzetten zonder verlies van gegevens

Wanneer je een proefaccount hebt die je wilt omzetten zonder dat je al jouw werk (gegevens) verliest, dan kun je tijdens het afrekenproces de naam van je proefaccount aangeven. 

Proefaccount overzetten

Vul hier de URL in van jouw account. Dit is de URL waarin activehosted.com instaat. Op deze manier weten wij welke account van jou is en kunnen we deze handmatig aan jouw abonnement koppelen, zodat de gegevens behouden blijven. Het is belangrijk dat je exact hetzelfde format gebruikt net zoals in het veld staat aangegeven. Wij kunnen dan op een goede manier je abonnement koppelen.

Hoe gaat het met de betaling?

De eerste keer kun je een betaling doen via iDEAL, Creditcard of Bancontact. 

De automatische incasso is na de eerste betalingen ook meteen geregeld. De volgende terugkerende betaling wordt het via dezelfde betaalmethode afgeschreven.

Iedere maand of jaar (afhankelijk van je keuze) ontvang je van ons een factuur voor je administratie.

Scroll naar top